Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Smärta!

Publicerad 2012-08-29 19:05:52 i Efter operationen

Smärta är otroligt svårt att hantera på ett bra sätt.

Jag har haft väldigt ont sedan middagstid och det är hela 1 timme kvar innan jag får ta nästa dos med smärtstillande.

Jag har betydligt ondare efter denna operation om jag jämför med den första.
Vet inte alls hur jag ska sitta/ligga för att det ska göra minst ont.
Smärtan är nästan lika stor som när jag vaknade upp igår. Men snart hoppas jag att det går över.

Börjar få ont lite överallt i kroppen bl.a. ljumskar och höftböjare.
Min kropp är inte gjord för att ligga.

Har genomfört ett till träningspass och det är väl ingen framgång i övningarna än så länge, men det ska jag nog inte förvänta mig heller.

Ett till träningspass ska knäna få känna på innan kvällen är slut.

Har försökt att ladda upp en bild på svullnaden, men jag lyckades inte ikväll. Så ni får hålla tillgodo med den vackra stödstrumpsbilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela