Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Knäet höll!!!

Publicerad 2012-02-28 14:49:51 i Efter operationen

Jag är ledsen att jag inte skrivit någonting om
söndagens träning ännu!

Men, det gick bra, mycket bra!
Knäet höll utan problem, jag sprang, passade
och försökte förgäves att hitta någon position
som innermittfältare där jag kunde vara spelbar.
Inte alls det lättaste och jag kände mig verkligen
som kossorna när de släpps ut på våren.

Mycket spring i benen, men ack så bortkommen.

Ikväll testar vi igen och hoppas att det funkar
minst lika bra!
Håller knäet idag också så är jag nöjd, mycket nöjd!

Kroppen är seg och tung idag. 
Plus att jag har ont i knäet lite till och från.
Igår skottade hela laget snö från ett tak och det
tog ungefär 3 timmar...
Snömängden varierade från 20 cm lätt snö
till 1 1/2 meter tung, packad snö.
Hade väldigt svårt för att somna igår kväll, tyvärr.
Knäet pulserade och värkte, kanske i protest
för lite väl mycket skottning?
Men efter lite värktabletter så somnade jag och 
hade mindre ont i knäet.

Imorse var det också ont, men nu har det gått
över!

Kommentarer

Postat av: Ela

Publicerad 2012-02-28 18:29:32

Vad SKÖNT att knäet höll!! Grattis kanske man till och med kan säga:)

Heja på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela