Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Någonting roligt och spännande att se framemot!

Publicerad 2012-02-24 11:02:37 i Efter operationen

Träningen igår var den bästa på sååååå länge!
Typ den bästa sen oktober 2010....

Skönt att känna att allting blir bättre och bättre :)
Passningarna satt där de skulle och hårdheten börjar också bli bättre.
Avsluten satt också på eller i mål och jag jublade några gånger när jag hittade av nätmaskorna på avslutsövningen.
Snabbheten kändes som att den är på gång tillbaka.
Det är bara den där rackarns spänsten som inte vill visa sig.

Nu till någonting ännu roligare, spännande och efterlängtat!!!!
På söndag ska jag försöka vara med på spelövningarna.
På söndag gör jag comeback i matchsituationer efter 17 månader på sidan om.
På söndag slipper jag kliva av och sitta och titta på när alla andra spelar match.
På söndag är Jempa med igen!!!!!

Jag vill.
Jag kan.
Jag vågar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela