Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Eeeeeemil!!

Publicerad 2012-01-05 16:00:28 i Just nu

Nu börjar äntligen snöstormen Emil att dra sig undan!
På 3 dygn har vi fått så ofantligt mycket snö, har aldrig i mitt liv sett såna mängder på våran gård.
Lillasyster mätte till 68cm på ett ställe på gården.
Snö överallt och mycket, igår skottade jag gården och hustaken i totalt 5 timmar för att bli kvitt all den blötsnö som fallit.

Bra träning, javisst!
Men lite less börjar jag faktiskt att bli..
Plogkanter som är över en meter höga.
Sopa av bilen 10 cm snö varje gång man ska iväg någonstans.
En landsväg som är mycket smalare än på sommaren.

Jaja, vi har iallafall en riktig vinter i år, så det ska jag inte klaga på.
Men nu får det faktiskt vara nog!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2012-01-06 14:10:18

Du har en utmaning i min blogg:

http://bloggzandra.blogspot.com/2012/01/utmaning.html

Postat av: AKA

Publicerad 2012-01-06 17:10:57

Haha ja jag hörde från mor min att ni fått galet mycket snö! Ut me sig på skidorna nu! Själv fick jag gå med stavarna idag! ;) Fredagsmys på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela