Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hjärngympa och fysisk träning!

Publicerad 2012-01-02 17:40:20 i Just nu



Det kanske är dags att ställa bort cykeln och plocka fram skidorna nu, eller vad tror ni?!
Idag har det kommit sjukt mycket snö och jag har säkert skottat i 2 1/2 timme, men det kommer bara mer och mer och i natt skulle det riktiga ovädret dra in med upp till 30cm snö...
Det är väl bara att ställa klockan lite tidigare än vanligt ifall jag måste ut och skotta imorgon också!

Resten av dagen har spenderats på Expo i Umeå där inventering med mitt lag och andra lag i föreningen skulle ske.
Så mellan 9-14.30 har jag räknat glas, ljus, tallrikar, tillbringare, bordstabletter och presentsnören!
Blev sjukt besviken när jag var ensam från mitt lag där... Jag har inte spelat på 15 månader, har inte skrivit på någont kontrakt och ändå ställer jag upp och hjälper till med det jag kan!
Tycker att det är pinsamt att man som spelare kan kräva olika saker från klubben och ändå så hjälper man inte till att dra in pengar.!

Hoppas att styrelsen gör någonting åt det och det måste bli skärpning!

Annars så tränar jag på, 50 min promenad igår och sen ett pass på gymmet med löpning och styrka!
Besväras tyvärr av en tå som är inflammerad, röd, svullen och otroligt öm! Hoppas att det blir bättre så jag kan gå som vanligt snart igen!

God fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela