Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jag vill bara komma igång!

Publicerad 2012-01-06 17:55:03 i Efter operationen

Jag är så sjukt taggad på att sparka boll igen!
Längtar tills träningarna drar igång igen, för då ska jag vara med på passningsövningar, avslut och fysträning!
Jag ska hjälpa till på de sätt som jag kan, både på och utanför fotbollsplanen!
Jag ska vara glad efter varje genomförd träning och verkligen njuta av att jag kan springa, spela fotboll och vara på väg tillbaka!
Jag ska njuta och vara sjukt nöjd över mig själv och komma ihåg vilken jävla resa jag har gjort!
2012, det är Jempas år!

Jag är glad, förväntansfull, nyfiken och positiv inför den kommande säsongen!

Kommentarer

Postat av: Pizi

Publicerad 2012-01-06 23:12:37

Jag hoppas verkligen att det blir så syrran!

Att 2012 blir ditt år att du får göra comeback och att känna att du kan sporta utan några som helst problem. Jag önskar av hela mitt hjärta att det blir så och jag kommer att finnas här och stötta dig fullt ut<3

Kom igen nu Jempa nu tar du dom :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela