Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Monster, det är jag det!

Publicerad 2012-01-07 16:14:25 i Efter operationen

Jag ber om ursäkt redan i början av detta inlägg!

Har varit en sväng på gymmet och fy fan vad bra det gick idag!

Jag hade innan bestämt att jag skulle löpa 4 min x 4 stycken på 13km/h.
Men jag kände mig som ett jävla monster idag!
Hade kunnat fortsätta springa i flera år kändes det som.
Det gick så jäkla lätt och jag löpte lätt hem 6 stycken såna intervaller istället för 4.
Tiden gick otroligt snabbt, löpsteget var långt och lätt och pulsen var under kontroll.
Jag återhämtade mig snabbt mellan intervallerna.
Den sista intervallen hade jag ett enormt leende över läpparna!

Så jäkla nöjd, glad och lättad över att allt slit ÄNTLIGEN visar sig!
Jag är fan bäst ibland!!!!!!
Jag har aldrig gett upp, vissa dagar har varit tyngre än andra, men jag har aldrig slutat kämpa!
Jag har haft stor lust att ge upp, men dagar som dessa är jag otroligt glad över att jag pushat mig själv hela vägen!
I så många månader har jag spenderat så många timmar på gymmet och resultaten börjar komma nu.
Jag kan, Jag Kan, JAG KAN!!!!!!!


Underbara lördag :)

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-01-07 20:27:08

IIIIIIIIiiiiiiiiiiiihh! Va kul! Det ger mig hopp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela