Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Det går bra!

Publicerad 2012-03-21 12:38:24 i Efter operationen

Jag har träningsvärk lite överallt i kroppen idag och det är ju faktiskt en riktigt härlig känsla.
Då har man kanske tagit i lite extra och pressat musklerna till mer och annorlunda arbete än vanligt.
Fotbollsträningen igår gick bara bra och jag tänker inte alls på mitt knä längre!!
Är väl kanske inte snabbast in i press i försvarsspelet eller tar en riktigt närkamp ännu, men jag håller, jag orkar 90min och det är jäkligt roligt!

Ikväll är det åter igen träning och vi får se vad det blir för någonting idag, hoppas på att det blir mycket passningsövningar eller spel. Jag behöver utvecklas mycket inom båda delar.

Tyvärr har jag inte så mycket nytt och intressant att skriva om... Men jag uppdaterar mina små framsteg och min glädje över att vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela