Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Aquapower

Publicerad 2012-10-24 19:14:27 i Efter operationen

Drar iväg på ett pass aquapower (om det finns lediga platser) eller ett gympass på IKSU Sport med en arbetskollega.

Laddade inte upp på bästa sätt, dagens middag blev ett skrovmål med lillasyster.
Men fett är väl flytande och hjälper mig förhoppningsvis i bassängen?!

Får se till och tänka efter vilka rörelser som jag gör i vattnet, får inte köra benrörelser inåt eller bakåt, bara att experimentera och göra de övningar som jag klarar av.

Blir det inte ett pass i bassängen så blir det såklart knärehab istället!
ÅB hos sjukgymnasten på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela