Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Lång dag

Publicerad 2012-10-03 20:06:04 i Efter operationen

Det känns som att jag hunnit med hur mycket som helst och klockan skulle lätt kunna vara runt 23-tiden i min värld.

Jag jobbade till 12, cyklade iväg på gymmet och körde roddmaskin, rehabövningar och tänkte avsluta med snabba intervaller på cykel, men där tog det stopp då min högra baksida lår inte ville vara med.
Dusch och hemfärd med stopp på Clas Olsson.
Sno ihop en pannkakssmet, diska, starta en maskin med tvätt och plocka undan.
Grädda pannkakor till lillasyster och mamma. Gott!!!
Cykel till storasyster där jag fick provcykla hennes nyinköpta racercykel.
Åkte iväg tillsammans med pappa, syster och hennes pojkvän för att kolla och provcykla på en racercykel till antingen mig eller pappa.
Tyvärr var den för stor för mig så pappa köpte den istället.
Handla på ICA och nu är jag absolut redo för sängen fastän klockan bara är 20...

Ska se lite program på play som jag missat under dagen och sen se framemot en trevlig arbetsdag och en dag närmare helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela