Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Back on track

Publicerad 2012-09-30 19:30:05 i Efter operationen

Då är det dags.
Det känns lite ungefär som när man går tillbaka till skolan efter ett sommarlov eller när man börjar ett helt nytt jobb.
Imorgon börjar jag jobba halvtid igen och det är lite pirr i magen.
Hoppas att jag minns vad jag ska göra och hur alla system fungerar.
Annars har jag ju proffshjälp som sitter på min vänstra sida! ;)

Matlådan är fylld, datorn är nedpackad och nycklarna ligger på bordet.

Det känns riktigt bra att vara tillbaka lite smått igen. Nästa vecka blir det fullt ös.
Kommer att jobba 8-12 till att börja med och då finns ju tid och ork att hinna träna det som ska tränas.
Har saknat alla fina kollegor väldigt mycket!!!

Ska bara ställa väckarklockan och lyckas kliva upp i tid imorgon, tror att jag kommer
att vara riktigt trött...

Kommentarer

Postat av: Evelina Kvick

Publicerad 2012-09-30 19:33:15

Vad är det du jobbar med? :)

Svar: Jag jobbar på kontor med lite liknande kundtjänstsysslor, så jag sitter bara framför en dator hela dagarna och hjälper kunder!Men det känns som att 5 veckor heltidssjukskriven och 1 vecka halvtidssjukskriven var alldeles perfekt för mig! :)
Jempa

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-10-01 07:48:26

Ha en bra dag!

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-10-02 20:03:15

Är glad att du är tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela