Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Egoboostad av alla underbara tjejer i Umeå Södra

Publicerad 2012-09-06 15:01:53 i Efter operationen

En tjej i fotbollslaget kom på den briljanta idéen att varje spelare skulle skriva någonting positivt om andra spelare, allt för att visa att vi bryr oss om varandra och att det alltid finns sidor som vi uppskattar hos varandra.

I måndags när jag var på träningen så fick jag mitt papper där det var sammanställt alla fina ord.
Jag funderade ett tag på om jag verkligen fått rätt papper och om det verkligen är sådär som tjejerna i laget uppskattar mig. Det var så himla många fina ord, värdefulla meningar och peppande ord.
Tack för de fina orden, det värmer otroligt mycket!


Vad sägs om några såna här fina kommentarer?

"En förebild för alla som vill vara goda människor. Tålmodig och stark fotbollsspelare som aldrig ger upp. Du är underbar!"

"Fantastisk människa, har ett hjärta av guld!"

"Bättre lagspelare finns nog inte."

"Målmedveten, stark inställning, ger aldrig upp, bra kondition och bra i sitt passningsspel. Alltid glad, sprider glädje, stöttar och lyfter andra."

"Ger aldrig upp vad det än gäller. Inspirerande!"

"En mer omtänksam och ödmjuk vän är svår att hitta."

Ja, en riktig skjuts för självförtroendet och det kommer ju verkligen när jag som mest behöver det!
Kommer att plocka fram det där papperet och kolla på det då de tyngre dagarna infinner sig.
Sen har ju ni varit väldigt duktiga på att också skriva och bidra med peppande och fina kommentarer.

En riktigt rejäl egoboost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela