Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Finaste kommentaren och kärleksförklaringen i denna blogg

Publicerad 2012-09-02 21:44:57 i Efter operationen

Jag blev alldeles rörd, tårögd och överväldigad när jag såg denna otroligt fina kommentar under ett av mina inlägg.
En kommentar av min älskade lillasyster, vad skulle jag göra utan dig Pizi och utan dig storasyster Sandra!
Ni förstår nog inte hur mycket ni betyder för mig!
Älskar er och kommer alltid att göra det, tack för att just ni finns i mitt liv!
Jag är stolt över att ha er som systrar!

-----------------------------------------------------


Hej Jempa! :)

Ville bara säga att jag tycker att du är så otroligt stark både fysiskt och psykiskt. Jag lovar att jag skulle aldrig orka kämpa lika mkt som du gör och aldrig orka hålla humöret uppe.

Jag är så sjukt stolt över dig och du ÄR min idol vad du än säger. Det är dig jag ser upp till å jag är stolt över att kalla dig min tvilling även fast du är min stora syster :)

Ville bara berätta hur mkt du betyder för mig i mitt liv och hur jag uppskattar allt som du gör för mig.

Å som jag sa innan din operation att jag skulle kunna ge dig mina knän bara för att du ska få spela fotboll å göra det du verkligen älskar! De håller jag fast vid jag skulle fortfarande kunna göra de utan att ens tveka!

Älskar dig kära syster!!!

Kommentarer

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-09-03 19:23:52

Det kallar jag syskon kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela