Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Förkylning, nej tack!

Publicerad 2012-09-24 13:02:57 i Mat och Bak

Morgonen blev inte lika tidig som jag hade planerat och dagen blev inte heller enligt planen.

Jag snoozade lite många gånger imorse och helt plötsligt var klockan 8. Men vad gör väl det då jag har all tid i världen.
Klädde på mig och gick ut på en promenad på 46 min och hann totalt 3,8 km.
Det var soligt och skönt ute, en trevlig runda med bra musik i lurarna.

När jag kom hem så slog tröttheten till ordentligt. Knockad av den somnade jag direkt i soffan och vaknade för ungefär en timme sen.
Kroppen känns helt slut och jag är lite orolig för att det är en förkylning på gång.
Hoppas verkligen att det inte är så att jag tänkt bli sjuk, har inte tid eller lust med det.

Tror att jag håller mig till promenader i friska luften idag och skippar gymmet där det är så mycket folk som kanske sprider ännu mer smitta!

Ska se till att i förebyggande syfte kurera mig mot ev förkylning så att träningen kan fortsätta precis som tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela