Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Hejdå krycksen, vi ses aldrig mer!

Publicerad 2012-09-07 17:56:04 i Efter operationen

Nu lämnar jag kryckorna för denna gång och hoppas på att de inte behövs på väldigt länge.

Jag hoppas att Mr Sjukgymnast också tycker att det är okej då jag ska träffa honom på onsdag.

Jag haltar inte om jag går sakta, så det är långsam takt som gäller för mig.
Tycker att det känns så töntigt att gå med kryckor när jag kan gå utan dom.
Sen är det ju ganska bökigt, det gör ont i händerna och de är ivägen...

Så nu får de stå inne medan Jempa är ute!

Hejdå kryckor, ni är aldrig välkomna åter!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-09-08 09:20:59

Du är fantastisk! Bort kryckor bort! En hälsning från Kina

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-09-08 10:33:32

Skönt!
De kan få sällskap av mina långt "bortistan" :D

Postat av: Evelina Kvick

Publicerad 2012-09-09 21:40:17

Oj, du är grym som slänger kryckorna 10 dagar efter op. Härligt jobbat! Hoppas på att jag också kan göra det! En månad kvar idag, nervositeten börjar ta överhand nu.. Men det kommer gå bra, det måste gå bra! Kämpa på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela