Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Svårt att sova och otroligt träningssugen!

Publicerad 2012-09-05 08:03:47 i Före operationen

Dagarna blir ganska långa om man varken kan sova på morgonen eller på kvällen.
Jag vaknade för ett bra tag sen med ett ryck och var alldeles kallsvettig.
Vet inte varför och känner mig inte sjuk, knäet är inte överdrivet varmt eller rött.
Så det kan ju inte vara infektion, bara ett lite för varmt täcke.

Hade svårt att somna igår också och klockan var en bit över midnatt innan jag lyckades slumra in.
Tog ingen tupplur igår på dagen heller, så att sova på natten borde inte vara några problem.

Men jag vet ju hur jag blir när jag inte kan/får träna ordentligt.
Allmänt trött, seg, lite smått otrevlig, svårt att sova och dålig aptit.

Så det är nog pga den uteblivna träningen som kroppen inte behöver lika mycket sömn.

Jag har inga som helst planer för dagen, vi får väl se vad jag tar mig för.
Är otroligt sugen att fara på gymmet och cykla (ja, jag får cykla nu!) och sen köra stenhård överkropp. Det enda är att det är en bra bit att gå och skulle säkert ta 30min för mig och det känns lite för långt bara en vecka efter operationen. Men det finns ju buss som tar mig nästan ända fram!

Vi får helt enkelt se vad jag hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela