Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nej nej nej nej nej nej

Publicerad 2013-05-22 14:26:49 i Knäskadan

Håller tummarna på extremt goda besked i eftermiddag!!!

I söndags gjorde min lillasyster illa sitt vänstra knä..
Illskrik och ambulansfärd mot sjukhuset och akuten.
Stor låsning i knäet då hon inte kan räta ut benet helt och hållet.
Ortopeden drog och kände och tyckte att han kände ett korsbandsstopp, men han var inte riktigt säker.

Hon fick tack o lov snabb tid för MR och den gjorde hon i morse.
Förhoppningsvis får vi veta resultatet på den under dagen.

Jag behöver nog inte ens berätta att det gjorde otroligt ont i hjärtat och att jag blev väldigt ledsen när jag hörde om skadan.
Jag skulle alla dagar ta hennes skada, för med mitt knä så är fotbollen snart ett gammalt kapitel och jag vet hur mycket idrotten betyder för henne och jag vill inte att hon ska hamna där jag är nu!

Håller verkligen alla tummar för bra besked och lovar att uppdatera när jag hör någonting nytt!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-05-22 17:13:15

NEJ!! Håller tummarna. Gör ont i själen att ens höra(läsa) någon skadat sig.

Postat av: Linn

Publicerad 2013-05-22 18:40:02

Åh NEJ!!! Håller VERKLIGEN tummarna!! Känns i hela kroppen när man hör om någon som drar korsbandet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela