Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tummen upp för cykel

Publicerad 2013-05-06 21:52:34 i Knäskadan

Bitter efter kvällens misslyckade löptur gick jag bara in, tog på mig mer kläder och hoppade på cykeln istället.

Det blev 11km på 27min! Helt ok tycker jag med tanke på att det var årets första "långtur".

Nu känns det allt lite bättre i kropp och själ efter att ha fått köra ur kroppen lite!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-05-21 21:17:33

Hejsan. Jag fick nyss veta om att mitt korsband är av för andra gången och undrar om du har några tips på några övningar som stärker lårmusklerna utan att ta så mycket på knät?

Trevligt att kunna följa med din resa genom allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela