Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Äntligen över!

Publicerad 2013-06-11 10:56:56 i En bra dag

Nu har jag äntligen blivit kvitt det där halsontet som förföljt mig dygnet runt i 2 veckor!!!!

Ska bli så otroligt skönt att kunna komma igång med träningen igen, att cykla många mil under varma fina sommarkvällar eller tidiga helgmorgnar.
Att kunna fara ut och springa och känna friheten.
Att kunna köra sig helt slut på på gymmet!

Att känna att kroppen svarar och att jag blir piggare och gladare efter ett träningspass.

Det blir så klart en lugn början för att sedan höja och öka träningsmängden, tänker inte dra på mig någon sjukdom det första jag gör..

Hoppas att ni har en trevlig dag, för det har jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela