Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Att vara kär är helt underbart

Publicerad 2013-06-07 16:39:42 i Vardag

Fortfarande halsont och nu håller jag på att bli sjukt less på detta.
Att inte orka gå längre promenader, att inte kunna äta den mat jag vill, att inte kunna träna och framförallt, att inte kunna pussa min älskade pojkvän.

Ända sedan jag kände ett uns av halsont så har vi inte pussats, vi vill såklart inte smitta varandra, men det är ju så svårt att låta bli.
Det är så många situationer i vardagen som vi alltid brukar pussas på.
Innan man far på jobbet, när man kommer hem från jobbet, innan man somnar, när man ligger i soffan och ser på tv och vid hundraelva andra tillfällen också.
Jag saknar hans underbara mjuka läppar mot mina....

Jag har sagt att jag ska ha blivit av med halsontet till efter helgen, så då kommer vi inte att göra någonting annat än att pussas hela dagarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela