Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Det var som jag trodde

Publicerad 2013-06-04 07:36:04 i

Det där halsontet var halsfluss, men inte en sån som beror på bakterier och som kan behandlas med penicillin.
Jag har en virusinfektion och det är bara att låta kroppen själv läka ut sjukdomen..
Det kan ta ytterligare 1-2 veckor innan jag blir frisk.

För att dämpa smärtan i halsen så blir det bara att fortsätta äta Alvedon och halstabletter.

Träningen är nog bara att lägga på hyllan ett tag och se till så att jag blir helt frisk innan jag tar tag i cyklingen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela