Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Kanske lite duktig men orolig

Publicerad 2010-10-22 12:55:29 i Knäskadan

Jag kände att jag kunde ju inte ligga och tycka synd om mig själv hela dagen så det fanns tid i tvättstugan så nu har jag nytvättade sängkläder och all annan smutstvätt är nu ren. Har även putsat fönstren och det blev en himla stor skillnad, tidigare har man inte kunnat se någonting utanför men nu så lyser solen in så mysigt.

Är lite orolig för mitt knä idag, har fått feber och sen så smärtar det i knäet hela tiden, men det är inte svullet och inte rött, det kanske är en inflammation på gång och det vill jag absolut inte ha. Får se till att vara vaksam på vad som händer under dagen, kanske sjukgymnasten kan förklara eller vet vad det är. Det började smärta i knäet redan igår så då vilade jag från de övningar som jag brukar köra ihopp om att det skulle bli bättre, men det är värre idag...

Känner mig inte alls sådär pigg som jag kanske borde känna mig.

Ska lägga mig och vila en stund nu och ta det lite lugnt så att både jag och knäet får vila lite, kan behövas!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela