Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Lördagen

Publicerad 2011-04-03 10:36:20 i En bra dag

Jag hade ju som sagt inga större planer inför gårdagskvällen och var jätteslut i huvudet efter högskoleprovet. Jag hade ställt in mig på en lugn kväll i soffan med en liten godispåse och någonting spännande på tv. det hade varit ganska skönt och jag gissar att jag hade somnat framför tvn om jag skulle vara hemma.

Men, jag och några tjejer i laget åkte och köpte kinamat och sen åkte vi till Holmsund för att umgås och bara ha det trevligt. Det blev mycket fotbollsprat och sen var det ju också milan - inter på tv som vi såklart såg på! Kvällen gick fort och avslutades med spelet Bezzerwizzer där jag tyvärr var den felande länken i vårat lag. (skyller på att jag redan använt alla mina hjärnceller). Vips så var klockan efter 1 och då begav vi oss hemåt.

En riktigt trevlig kväll med mycket skratt med härliga tjejer!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela