Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dag 37

Publicerad 2011-03-25 09:14:48 i En bra dag

Gårdagen spenderades med syster på ett stort köpcentrum bara 10 min från där hon bor.

Jag hittad en supersnygg vårjacka på Vero Moda som jag troligtvis ska köpa, tänkte avvakta och se om jag hittar någon som jag tycker är ännu snyggare på något annat ställe. Annars så blev det inte några kläder som följde med mig hem.

Vi var in på Willys och där bjöd de på våfflor eftersom att det är våffeldagen idag. Vi blev så sugna på våfflor att vi köpte våffelsmet. Så ikväll ska det göras "lyx" våfflor med gräddfil, rödlök, löjrom och räkor. Det blir första gången som jag äter våfflor med någonting annat än grädde och sylt! Vi gick vidare på Claes Ohlson för att inhandla ett våffeljärn och där bjöd de också på våfflor, vilken tur vi hade :)

Knäet var lite svullet igår när vi kom hem, men det är nog inte så konstigt.. först flygresan och sen gick vi ju väldigt mycket. Får väl se hur det reagerar efter dagens strapatser.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela