Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tisdag är tisdag

Publicerad 2011-03-22 07:43:41 i En bra dag

Igår kväll var jag ju på någonting som jag inte berättade om tidigare...
Det var hårmodellsuttagning här i Umeå åt Wella. Jag tänkte att jag går väl dit och ser om de vill ha mig och mitt hår, är ju inte långhårig så jag var lite tveksam om de ville att jag skulle vara med.
Men väl där så blev jag "uttagen" först, du är solklar sa de och verkade ha en plan över vad de skulle göra med mitt hår redan på en gång... men jag fick inte veta vad de skulle göra mer än att det blir kortare och färgat!
SPÄNNANDE!!! :)

Kl 9 drar dagen igång och slutar 21.30 med en visning på Rex. Det som ska hinnas med under dagen är färg, klipp, smink, öva på scenen och umgås med härliga människor.

Vi får väl se om jag vågar anmäla mig någon fler gång efter hur dagen slutar!
Lägger upp bild på före och efter när jag har möjlighet :)

KRAM på er alla!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-22 12:56:44

Det låter ju jätte spännande! Undrar vad de hittar på för något. Uppdatera mig när du har slutresultatet på bild! Kramar

Postat av: Seb

Publicerad 2011-03-22 22:53:30

Congrats Jemp! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela