Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Farligt med cykel!

Publicerad 2011-09-12 21:27:14 i Efter operationen

Det är nog inte tänkt att jag ska ha ett helt knä..  Cyklade omkull tidigare ikväll då hunden drog iväg rakt ner i diket. Jag höll i kopplet och lyckades inte släppa taget, panikgreppade om handbromsen och det resulterade i att framhjulet pallnitade. Jempa ramlade av cykeln och slog såklart i mitt högra knä dvs det opererade. Onödigt så jävulskt. Jag klarade mig faktiskt helt okej, men blev lite blå och svullen runt det långa ärret och på utsidan. Måtte detta inte sitta kvar till nästa tisdag och påverka utgången av operationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela