Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Boman/Nilsson är ute i farten

Publicerad 2012-08-11 23:40:19 i Pyssel

Dagen har varit full av aktiviteter från morgon till kväll.

När familjen liks kommer på att vi ska göra någonting eller åka iväg någonstans så ska det hinnas med att se/göra allt och lite till.

Vi var framme vid 12 tiden i Sundsvall och då besökte vi Himlabadet.
Jag kan varmt rekommendera deras spaavdelning. Det fanns flera olika bubbelpooler, bastu av olika slag, duschar, ett isbad mm.

Vi hann vara med på två bastusittningar där det var en person som hällde på vatten där det var olika eteriska oljor i.
Första sittningen var det svartpeppar/ och i den andra var det stjärnanis/citron.
Med hjälp av en handduk så virvlade personen runt ångorna och det var otroligt värmande, avslappnande och skönt.

Vi hann också med att åka alla möjliga olika rutschbanor, simma några längder, bubbla och fika innan vi var nöjda och åkte vidare till Birsta och IKEA.

På Birsta handlade jag två par jeans och två långärmade tröjor på Cubus och sen en jeansskjorta på Carlings.
Lite shopping på IKEA blev det också, några flaskor att ha saft i, en karaff, gardintyg och såklart några chokladkakor för 5:-/st.

Jag hade tänkt mig en lugn slapparkväll
på hotellet, men de hade ju ett gym som jag bara var tvungen att testa.
Ett dopp i hotellpoolen, bastu och dusch på det så var man som en ny människa.

Nu har vi spelat kort och ätit lite gotta!
Laddar inför Boda, men kommer att ta det väldigt lugnt för att inte få några sår på knäet. Har inte alls tid med något sånt nu!
Godnatt

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-08-12 08:47:37

Rolig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela