Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Måste man sova?

Publicerad 2012-08-29 08:15:51 i Efter operationen

Natten har inte varit speciellt behaglig.

Att sova med två ben som värker konstant och som gör ännu ondare då man vänder på sig är inte trevligt.

Jag har sovit 1-2 timmar i omgångar och sen varit vaken i någon timme.
Har försökt att variera min sovställning från liggandes på rygg till halvsittandes och liggandes på sidan.

Min kropp är inte van att vara i liggande ställning flera timmar i sträck dag och natt, så börjar få krämpor lite överallt.
Men snart är jag förhoppningsvis inte lika sängbunden.

Nu ska jag försöka att äta lite frukost och sen dra iväg till sjukgymnasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela