Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dag 104

Publicerad 2012-12-10 21:55:43 i Efter operationen

Japp, så många dagar är det sedan korsbandsoperationer ägde rum.
Känns helt jäkla sjukt att tiden gått så snabbt och att det ändå känns så himla bra.

Var på gymmet ikväll och det var sjukt mycket folk där.
Jag tränar bättre och hellre om jag är ensam. Så det blev ett halvdåligt pass ikväll.

Löpning 15min 9km/h 2% lutning.
Promenad 5min
Löpning 5min 10km/h 1,5% lutning.
(nytt hastighet- och längdrekord ikväll)

Blandade benövningar, dvs de maskiner som var lediga.

Sen promenerade jag den lååånga vägen hem (en promenad på drygt 1min) och tog en varm dusch och nu ska jag förhoppningsvis få sova riktigt skönt i natt!

Blir nog ett pass på gymmet på onsdag igen, måste börja köra lite överkropp också, men ben är ju så mycket roligare!


Bjuder på en halvsuddig bild på träbenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela