Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Julklappshandling

Publicerad 2012-12-12 22:38:37 i Vardag

Jag skyndade mig hem efter jobbet och promenerade sedan iväg ner på stan för att kolla och köpa lite julklappar, har inte köpt en enda ännu och känner att det börjar vara dags att inhandla dessa om man ska hinna...

Kom hem med 4 påsar med lite smågrejer och alla utom en var till mig själv. Det sista påsen var inte ens en julklapp utan en födelsedagspresent.

Unnade mig lite nya träningskläder från Stadium, bl.a. ett par vinterlöparbyxor, en t-shirt och en tunnare långärmad löpartröja. Allt utom t-shirten var dessutom på rea.

Hann aldrig prova byxorna ikväll då jag flängt runt i lägenheten istället.
Plockat och fixat och rensat. Nu har jag bara 1 kartong kvar att bära ner i förrådet.

Träning har det ändå blivit idag iform av snöskottning. Inte så mycket snö hade det kommit, men skotta behövdes iallafall!

Imorgon är det lucia och jag ska kliva upp till kl7 för att följa luciafirandet på tv.

Godnatt på er och trevlig lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela