Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Har inte tid att vara sjuk nu inte..

Publicerad 2012-05-26 08:54:31 i Fotboll

Nu när sommaren verkligen kommit till norr så blir jag förkyld. Minns inte när jag senast var sjuk och det känns väldigt onödigt och tråkigt att vara sjuk nu när vädret är som bäst.

Det gick så fantastiskt bra på träningen i onsdags, kroppen var pigg, huvudet var med och koncentrationen på topp.
Tror att det nog var min bästa träning sen jag "kom tillbaka".
Jag hade ju nästan kunnat räkna ut att jag skulle bli sjuk, för när jag är inne i ett flow och kroppen känns oförskämt bra, då blir jag alltid sjuk nästa dag.

Ont i halsen, huvudet, kroppen och snuvig.
Ingen träning för mig igår och inte heller någon match idag.
Det är ett toppmöte idag, Umeå Södra på andra plats i tabellen möter Kvarnsveden som ligger trea.
Nästa vecka möter vi Sunnanå som leder, så det är många viktiga poäng som står på spel!
Ska ta mig till läktaren iallafall och sitta där och heja på mina brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela