Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Minns inte senast jag varit så här däckad av en förkylning

Publicerad 2012-05-29 17:11:14 i En mindre bra dag

Började med rejält halsont i torsdags eftermiddag och förkylningskänsla i kroppen.
Det kändes inte jättebra under fredag eller lördag, men i söndags vände det och jag kände mig ganska pigg.

Cyklade iväg till jobbet igår och höll ut till lunch. Mådde inte alls bra, fick inte behålla någonting jag drack eller åt så for in en snabba på coop för att handla lite blåbärssoppa. Hela affären snurrade och jag plockade bara med mig det allra viktigaste innan jag snabbt skyndade mig hem.
Slocknade i soffan och vaknade först 3 timmar senare av syrran som levde om.
Låg i soffan hela kvällen, de enda gångerna jag gick upp var för att fylla på lite vatten eller gå på toa. Hade fått hög feber och det enda jag åt under dagen var 2 mariekex och lite frukt.

Somnade tidigt och vaknade vid halv 9 imorse och mådde lite bättre iallafall.

Men orkade inte ta mig upp ur soffan förrän vid ett tiden. Så 24 timmar tillbringade jag i soffan utan att veta vart tiden tagit vägen.

Nu är det ändå på bättringsvägen och jag ska se om jag lyckas äta lite middag och sen kanske gå ut och få lite friskluft.

Men jag kan inte minnas senast jag var så här dålig...

jagarenslitenbrud.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela