Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu är det mycket

Publicerad 2012-11-26 23:18:11 i Vardag

Det är mycket som ska hinnas med i veckan, får jag ihop detta så ska jag unna mig någonting riktigt härligt :)

Har hunnit hur mycket som helst ikväll redan och nu är jag helt slut.
Jag har lagat middag och lunch, tvättat 2 maskiner samt torktumlat dessa, varit på boxercisepass, packat 2 lådor, målat en byrå och köksmöblerna, diskat i massor och nu ska jag äntligen få krypa ner under täcket! Behöver jag säga att jag slutar jobba kl17?!

Hela veckan ser ut att kunna fortsätta i detta rasande tempo då det är sjukt mycket som ska hinnas med.

Vi har ett säljevent på jobbet med specialpriser, regionstävlingar, utklädning (Zombietema) och gemensam middag på onsdag. Kommer att bli väldigt trevligt

På torsdag fyller pappa och morfar år, tårta och trevligt sällskap kan man ju inte bara missa!

Fredag ska jag vara ute ut lägenheten och göra mig redo för inflytt i nästa.
Packa pappas kappsäck...

Har kompisar på besök i Umeå som jag gärna vill träffa, på söndag är det skyltsöndag i "byn" och sen kanske jag ska hinna med en hemlig dejt!

Inte nog med detta så är det otroligt mycket på jobbet då vi är lite kort om folk. Skulle behöva jobba över någon kväll, men tiden kommer inte att räcka till iallafall.

Jag skulle behöva rehaba knäet också då det snabbt märks om jag inte kör styrka på några dagar, ömt och inte så bra som det kan vara. På tok för längesedan det blev ett vettigt gympass.


Någon som kan låna mig några timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela