Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Träningsskadad

Publicerad 2012-09-23 23:44:45 i Efter operationen

Klockan är ställd på halv 7 trots att jag fortfarande är sjukskriven och kan sova hur länge jag vill.
Ligger just nu och funderar och planerar vart morgonens promenad ska ta vägen.

Lagom sträcka är någonstans mellan 3- absolut max 5km eller max 50min om man räknar tidsmässigt.

Ska verkligen försöka att ta mig upp när klockan ringer, vill inte börja vända på dygnen allt för mycket, då blir det nog väldigt tufft att vända tillbaka de då jag börjar jobba igen.

Vill även försöka hålla fast vid morgonpromenaderna då jag börjat jobba igen, min kropp behöver röra på sig för att må bra och kvällarna kommer att spenderas på gymmet!

Slut funderat nu på promenadrundan, tror att jag vet vart jag vill traska!

Godnatt

Kommentarer

Postat av: Biggan

Publicerad 2012-09-24 09:50:58

Heja heja! för mig har det också blivit ett gift :) Det är väldigt skönt att ta en låååång promenad på morgonen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela