Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Korsbandsbloggar

Publicerad 2013-04-19 19:36:00 i Knäskadan

Jag har lääääänge tänkt att jag skulle göra en liten sammanställning över korsbandsbloggar som jag har läst och läser.

Vissa är färdigrehabiliterade, andra mitt i och vissa har tragiskt nog nyligen drabbats av denna jävliga skada.

Saknar du dig själv på listan eller har du tips på någon som jag ska lägga till, kommentera eller skicka ett mail till [email protected]
Om du inte vill vara med på denna lista så säg till, då tar jag självklart bort dig! 

AKA
Emelie
Eleonor 
Lina
 
Violet
Emma
Malin
Evelina
Caroline  
Sofie
Moa
Linn


Så mycket inspiration, så mycket vilja/glädje/sorg,
peppning, tips, tankar, funderingar.

Men viktigast av allt är ändå att vi har varandra,
Korsbandssystrar har ett speciellt band tillsammans.
Det är INGEN som vet vad man går igenom, mer är de som själva drabbats.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Publicerad 2013-04-30 17:38:51

Men fina du vad glad jag blir!
Korsbandssystrar stöttar och vet.
Att med korsband kan man komma långt.
Men med pannben kan man komma längre!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-05-24 22:45:31

Har letat runt efter korsbandsbloggar, super att du länkar några! :)

Har själv skadat korsbandet och skriver om det på min blogg här eeemmahansson.devote.se

Postat av: Maja

Publicerad 2016-04-20 19:10:36

Länka gärna mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela