Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Vart springer tiden iväg?

Publicerad 2013-04-09 10:15:08 i Vardag

Det känns som att jag inte hinner någonting just nu...

Jobbar för fullt, umgås med min prins, håller på att flytta ihop med mitt
älskade hjärta, tränar lite smått, reser, lever livet och mår helt underbart bra.

Har inte ens tid till att uppdatera den här bloggen speciellt mycket!
Vet att det är tråkigt och dåligt, men jag ska verkligen försöka
att bli duktigare och flitigare på det, jag ska försöka men kan ingenting
lova!

Puss på er och kul att se att det ändå är en hel del folk som kikar
in här lite nu och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela