Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

De där musklerna i baksida lår ska plågas

Publicerad 2013-03-25 17:49:51 i Efter operationen

Gymmet here we come!

Idag blir jäklar bara att köra baksida, taggad på att få ben som klarar av det jag vill utan att det gör ont.
Det känns bättre och bättre ju mer jag tränar, vilket är sjukt logiskt!
Med framgång så följer också motivation.
Och de där veckorna utan att ens titta in på gymmet kanske var välbehövliga.
Nu kör vi!!!!!

Kommentarer

Postat av: abbe

Publicerad 2013-05-05 02:13:32

hej. gjorde en menisk operation igår 3/5-13. läkaren klippte bort en del av inte menisken. du har gjort flera operationer verkar det som. läkaren sa att jag borde inte spela mer fotboll och istället göra något annat :/ så hur kändes det för dig? kommer jag kunna spela fotboll igen? eller är det farligt? råd?

MVH
ABBE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela