Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Update sent om sider

Publicerad 2013-03-07 13:22:53 i Knäskadan

Nu var det otroligt längesedan det blev en update här.
Mycket annat tar upp min tid och därför så har bloggen legat i rejäl vinterdvala.

En liten update kommer här!

- För svag i båda baksidorna samt höger framsida lår för att få göra mer än att springa och hoppa.
- Känner inte av knäet i vardagen
- Springer en del, dock inte i närheten av maxfart eller långdistans
- Spänsten är i det närmaste obefintlig
- Konditionen är på väg tillbaka sakta men säkert
- Motivationen att köra rehab har varit på - 1 000 000 men är påväg tillbaka
- Omotiverad till fotboll över huvudtaget
- Funderar över framtiden och har nog nästan bestämt mig över vart det slutar
- Är anmäld till Blodomloppet och tränar inför att få en bra tid på det
- Är kär

Ja, det var väl kanske en liten update om vad som händer just nu.
Och den bästa punkten hamnade såklart längst ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela